Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie Melding niet meer tonen
Smart Recruitment Sites
Deel deze pagina

Werken bij de Financiële Backoffice van Sterksen

Ik was op 1 juli 2020 alweer 1 jaar in dienst bij Sterksen. Ik ben bij Sterksen terechtgekomen via Angelique Vierhout (recruitment consultant bij Sterksen). Ik ken Angelique al wat langer en had al wel eens gezegd dat ik op zoek was naar een andere baan. Daar was ik na 17 jaar wel aan toe. En vorig jaar belde Angelique mij dat er een vacature was bij Sterken en of ik interesse had. Een paar dagen later had ik een nieuwe baan bij de financiële backoffice van Sterksen!

Mijn werk bij Sterksen

Op mijn (thuis)werkdag (door COVID-19) start ik om 8.30 uur mijn laptop op en ga ik met een kopje thee eerst inventariseren wat er die dag allemaal moet gebeuren. Meestal overleg ik nog met mijn collega Christien (HR-medewerker) wie waar verantwoordelijk voor is en dan beginnen we. Gelukkig zijn mijn kinderen groot genoeg dat ze geen begeleiding meer nodig hebben op school en kan ik gewoon lekker aan het werk.

De grootste uitdaging was vooral de ruimte met 4 mensen in huis delen en allemaal achter de pc. Nu dat de jongste weer naar school gaat en mijn man weer naar zijn werk mag is het wel wat rustiger, en hoef ik niet langer op de kamer van mijn jongste te werken. Of ik echt gemaakt ben voor thuiswerken weet ik niet. Ik vergeet vaak pauzes te nemen en moet echt achter mijn laptop weggehaald worden om te stoppen. Thuis mis ik wel de interactie met collega’s, dat vind ik soms wel lastig. Af en toe mogen we weer naar kantoor en dat is toch wel fijn voor het contact.

Fijne collega’s

Wat ik heel fijn vind bij Sterksen is dat er echt een fijne werksfeer hangt en dat je ook echt gewaardeerd wordt. Ik ga elke dag met een lach aan het werk en dat is voor mij het belangrijkste!

 

Tamara Nijssen Financiële Backoffice (Sinds juli 2019)